|copyrightreserved | owner:FARAHATIQAHAHMADFOZEE | www.farahatiqah.blogspot.com |

Tuesday, December 10, 2013

Kerana aku...

Bismillah.

Kerana aku pernah berada di situasi itu,
Maka aku pilu setiap kali melihat kamu.

Kerana aku pernah merasai perasaan marah itu,
Maka aku tersenyum melihat kamu.

Kerana aku pernah gagal ketika dulu,
Maka aku mengambil semangat kamu sebagai contoh.

Kerana aku pernah merasai pahitnya apabila hati tidak tenang,
Maka aku berlapang dada.

Kerana aku telah melalui pelbagai ujian,
Maka hari ini kamu melihat aku tersenyum.

Minta maaf andai kamu tersalah faham.

Im not perfect. Because Im a slave.

bila namanya hamba.
layak diuji.

That is why, sometimes I act weird in front of you.

Because Im still learning .

To control my anger.
To control my moody face.
To control my mimik muka --

If you think, the way I acted out,
buatkan kamu terasa.

Maaf.
bukan niat.

I'll try my best.
Because Im one of His 'abid and khalifah.

No comments:

Post a Comment