|copyrightreserved | owner:FARAHATIQAHAHMADFOZEE | www.farahatiqah.blogspot.com |

Friday, April 11, 2014

Aku bukan sempurna.

Bismillah.

" Walau apapun caranya.
Aku tetap takkan mampu,
Menutup semua kekurangan,
Menghindar semua kelemahan,
yang telah sebati dalam diriku.
Aku bukan sempurna"



" Jika pandanganmu sudah tertutup pada sisi baik diriku,
dan jika pandanganmu hanya terarah pada kekuranganku,

Tidak,
Sedikitpun aku tidak akan menyalahkan dirimu,
kerana aku tahu Allah yang memegang seluruh hatimu.
Mungkin aku akan merasa pedih akan kehilangan,
Mungkin aku terlalu jahil memahami hikmah,
Namun aku amat yakin,
Melalui kehilangan,
Allah mengingatkanku pada pinjaman,
dan dengan melewati kehilangan,
perlahan-lahan Allah menyedarkan tentang kesempurnaanNya. "



via penulisbuta.

Moga Allah swt mengampuni apa yang tidak kalian tahu tentang diri ini. Ameen.

Lots of love,

No comments:

Post a Comment