|copyrightreserved | owner:FARAHATIQAHAHMADFOZEE | www.farahatiqah.blogspot.com |

Thursday, April 18, 2013

Buat muslimat di luar sana :')

Assalamualaikum wahai insan muslimin dan muslimat di  luar sana :) 


Tengok? sahabat sahabatku di luar sana,
tahniah buat anda :')
anda semua SPECIAL sebenarnya,
sebab insan insan terpilih sahaja yang dapat title special tu :)
Setiap insan yang lahir di muka bumi ini pastinya inginkan dirinya menjadi begitu istimewa,
tapi kita nak jadi istimewa di mata siapa wahai teman temanku?
depan ABANG ABANG kantin di sekolah? 
Pakcik pakcik di warung kopi? 
atau di hadapan kaum adam yang lain? 
ATAU?
di hadapan pencipta kita, ALLAH SWT? ;)


Persoalan itu, biarlah anda sendiri yang menjawab yeah , tanya iman anda :) tanya diri anda :) renung buat seketika, aku ni sebenarnya nak special di mata siapa? Ingat yeah, orang orang yang dulunya kononnya berada di 'zaman jahiliah" tidak minta pun gelaran special dari Allah swt, tapi diorang sendiri yang mencari Allah swt, :) ingat, ALLAH SWT ITU MAHA PENGAMPUN dosa dosa lalu, :) 

bagi kaum hawaku yang belum bertudung, jgn jawab aku tak pakai tudung lagi sebab oh tak sampai seru lagi. Mudahnya anda menjawab wahai kaum hawaku, ingat yeah, seru itu sudah sampai wahai kaum hawaku , sejak beribu ribu tahun dahulu melalui surah An-Nisa' :) jadi jgnlah jawab mcm tu, cuba jawab oh In shaa Allah satu hari nanti okay.Doakan saya yeah :). Tengok, mudahkan? :)

Dan alhamdulillah , salah seorang sahabat rapatku, eileen dah pakai tudung :) jom doakan dia bersama sama,

Ya Allah, tetapkanlah hati Eileen dalam mencari cintaMU dan Istiqamahkanlah dirinya dalam memakai tudung dan bantulah dia dalam mencari redhaMU :)

Mesti ada yang mentertawakan Farah sebab tetiba cakap pasal keagamaan dan sebagainya ;) Saya cuma seorang insan yang ingin berkongsi dan saling mengingatkan saudara seMuslimku :) maafkan Farah kalau Farah terOver di sini bagi kalian di luar sana, hasrat di hati sekadar berkongsi ;) Tiada sebarang penghinaan mahupun ejek ejekan di sini :) Maafkan Farah sekiranya kaum hawaku yang di luar sana terasa dengan coretan coretan Farah di laman ini, *peace :D


2 comments:

  1. you know what glad and very happy to see those yang lepas keluar S , dah bertundung semua alhamdulillah :D

    ReplyDelete
  2. kannnnn :) I know sukaaaaaa nyaaaa :) she asked me "kenapa? kelakar ke?" because aku gelak at first --' ingat main main haha rupanya betul . :D

    ReplyDelete